Medlemsavgift

Vuxna 150:-
Ungdomar upp till 19 år 100:-
Familj 300:-

Kom ihåg att ange namn, fullständigt personnummer, adress, telefonnummer och e-postadress (om du har sådan) vid nytt medlemskap.

Bankgiro 547-9027

Swish 1230199059

Vid swish är det extra viktigt att ange att det är medlemsavgift och vem det gäller.

Om medlemskapet

Medlemskapet gäller för det innevarande året till och med årsskiftet, d.v.s. 1 jan – 31 dec.

Till er som tävlat, lämna lista på loppen du sprungit eller åkt skidor för ersättning. Detta gör ni inför varje årsskifte. Ingen ersättning sker retroaktivt.

OBS: Storådalens SK har från och med 2020 en ”trappa” där beloppet du får tillbaka på anmälningsavgift till tävlingar ökar i steg vid deltagande som funktionär och andra arbeten.

Vi vill även upplysa dig om att i de allra flesta fall är det ett krav att tillhöra en förening redan när man anmäler sig till en tävling. Vasaloppet kräver t.ex. att man är medlem det år man anmäler och det år man genomför loppet. Detta beror ju på att föreningen betalar försäkring för tävlingsdeltagare.